петак, 15. децембар 2017.

Avon mark tecni sjajni ruz

Resila sam da isprobam i nekoliko sjajnih tecnih Avon mark ruzeva.Izabrala sam nijansu flushed koja je mesavina bordo svetlije i nude braon nijanse.

Dolazi u 7ml bocici sa sjajnim zatvaracem crne boje.Pravougaonog oblika i staje poprilicna kolicina ruza.

Mirisu vockasto i imaju diskretan sjaj.Fina pokrivenost i trajnost je solidna,mada se skidaju posle jela i pica moraju se popravljati.Neke kremaste mus teksture.


Moderna bordo nijansa za zimske dane. Ono sto me najvise odusevljava je tekstura i miris ruzeva.Prezadovoljna sam lepezom razlicitih nijansi.Od Avona mozete ocekivati samo vrhunski kvalitet ruzeva.

Нема коментара:

Постави коментар

Luksuzna nega iz Balee

Avon Attraction parfem edp 50ml

Ja sam ljubitelj kvalitetnih parfema,postojanih i pristupacnih cena.Volim da probam razne mirisne note ali posebno volim vocno-cvetnu kateg...