недеља, 29. октобар 2017.

Balea Summer Liebe piling s mirisom lubenice

Ovaj piling koristim vec tri meseca,dobila sam ga na poklon jer sam obozavala kupku iz iste kolekcije,pa sam zelela i ovaj da isprobam.Dolazi u neodoljivo,slatkom pakovanju,sto te privuce na prvi pogled.
 Dolazi u pakovanju od 200ml,slatkastog mirisa na lubenicu i rozikaste je boje.
Dermatoloski je testiran i ph neutalan,i pogodan i za vegane.
 Nacin upotrebe: Utrljati odredjenu kolicinu na kozu tela,sastoji se od cestica kao pesak koje blago grebkaju kozu i skidaju sloj izumrlih celija i necistoca.Nedostatak je taj da bi trebao da bude gusci,po meni  i da miris bude intenzivniji.Jer kada isperem kratko ostaje na kozi.S druge strane koza je mekana i nezna na dodir,to je super.Ocena 8/10...
Koristim ga 2-3puta nedeljno.

3 коментара:

Luksuzna nega iz Balee

Avon Attraction parfem edp 50ml

Ja sam ljubitelj kvalitetnih parfema,postojanih i pristupacnih cena.Volim da probam razne mirisne note ali posebno volim vocno-cvetnu kateg...