недеља, 4. фебруар 2018.

Aura Matte ruz

Od kada su se pojavili privlace paznju,gotovo da nema ko ih nije probao.Intenzivne su boje,sasuju se i pruzaju meni bar solidno trajnost.

Aura je brend koji ima dosta kvalitetnih proizvoda i intenzivnih boja.Najpoznatiji su ruzevi.

Ja koristim ovaj puder roze.Bas je onako prolecna nijansa.Ide mi uz sve
kombinacije.Ja praktikujem da pre koriscenja mat ruzeva stavim labelo,da sprecim isusivanje usana,za svaki slucaj.


Ovo je nijansa 613 i kosta oko 550din .Cetkica je ovalna i lepo se razmazuje.Dovoljan je jedan sloj da se lepo razmaze i za lepu boju.



4 коментара:

Luksuzna nega iz Balee

Avon Attraction parfem edp 50ml

Ja sam ljubitelj kvalitetnih parfema,postojanih i pristupacnih cena.Volim da probam razne mirisne note ali posebno volim vocno-cvetnu kateg...