уторак, 7. новембар 2017.

Avon Mark Lip Lacquer tecni mat ruz

Nova inovacija nam dolazi iz kompanije Avon.Rec je o mat tecnim ruzevima ili sjajnim.Obe varijante dolaze u 5 boja.Bilo da izaberete sjajne ili mat necete pogresiti jer dolaze u jako lepom pakovanju sa crnim zatvaracem.


Pakovanje je 7ml,sto je neka standardna kolicina.Ako odaberete mat zatvarac je mat a sjajni ruz ima zatvarac sa odsjajem.Danas vam predstavljam TKO nijansu,neka
roze,lila nijansa.Ova roze mi je omiljena i tamno crvena Passion it nijansa.Obe imaju mat crni zatvarac jer su mat nijanse.Pakovanje je cetvrtasto,bas je divno.

Karakteristike proizvodjaca:
-traju satima
-mat boja koja se ne susi
-intenzivne boje
-precizno nanosenje
-cetkica u vidu dijamanta sa lakse nanosenje

Malo neobicno da se boja ne susi,pa znaci da ce vam ostajati na casi ako pijete nesto nije kao kod standardnih mat ruzeva.Druga stvar boje su lepe,jarkih boja.Trajnost nije kao kod drugih ruzeva ali opet sve u svemu solidna.Miris je vockast to me je odusevilo.

Ukoliko zelite izracitu preciznost koristite olovku pre nanosenja ruza,posto cetkica nije perfektno precizna.Mozda sam ipak ocekivala vise od ovog ruza. Izgled ruza (slika) na usnama.
                   
             

Boje su super,pigmentacija i intenzivnost na visokom nivou
ali opet trajnost bi mogla biti veca. Moja ocena je 7/10.

5 коментара:

  1. Pre neki dan sam videla ovo na instagramu i prvo sto sam pomislila bilo je 'jao kako lepi lakovi za nokte' hahaha. Onda sam provalila da im je to nova kolekcija tecnih karmina i odusevljena sam bojama. Jedva sam cekala da naidjem na neku recenziju da vidim kakvi su, ali iskreno, Avon ruzevi mislim da nikada ne razocaraju. Divan post <33

    Volela bih da pogledas moj blog, ako imas vremena------
    http://mellowcent.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno,drago mi je da ti se svidja.Hocu,pogledacu vrlo radi 😘😘😘 Najbolje to sto su i u naredna dva kataloga 399din a boje su super...

      Избриши
  2. Divna recenzija, ja sam poručila tri nijanse. Čekam da mi stignu :)
    Magični svet lepote

    ОдговориИзбриши

Luksuzna nega iz Balee

Avon Attraction parfem edp 50ml

Ja sam ljubitelj kvalitetnih parfema,postojanih i pristupacnih cena.Volim da probam razne mirisne note ali posebno volim vocno-cvetnu kateg...