понедељак, 27. новембар 2017.

Balea Professional Repair balzam za kosu

Balea ima divne losione i samponi ali nisam verovala da postoje i ovako dobri balzami za kosu.Naizgled malo pakovanje a tako mocno i delotvorno.


Balzam je namenjen suvoj i ostecenoj kosi ,ali moja nije takva te ga koristim da osvezim izgled ,da mi da bujnost i lakse razceslja kosu.Mojoj sestri kojoj je posle farbanja kosa bila ostecena krajevi su obnovljeni i deluje meksa kosa( nije kao metla)

Kremaste bele boje i divnog mirisa cine ovaj proizvod mrimamljivim da ga kupite.Ja obozavam mirisljave stvarcice iz dm-a. Proizvod je bez silikona i dermatoloski ispitan.Dolazi u pakovanju od 200ml u braonkastom pakovanju za brinete.Ima ga i u belom za plavuse i crnom za crnke.

Odusevljenje je pravo sto sadrzi prirodne fito proteine iz soje,kukuruza i psenice koji intenzivno neguju i cine kosu mekom i jacaju je.

Takodje sadrzi i pantenol koji vraca vlasi vlaznost ,i regenerise ostecenu dlaku.Ko ima problema sa ispucalim krajevima idealno je resenje.

Posebno za farbanu kosu.Sem toga sadrzi vocne kiseline koje hrane kosu i parfem za divan miris kose.Jedan od omiljenih proizvoda za negu kose.Posebno za zimski period.

Nacin upotrebe : naneti na vlaznu kosu temeljno (ravnomerno na celu kosu) i umasirati.Ja generalno koristim samo za krajeve jer mi je kosa sklona masnjenju i ne zelim da je dodatno stresiram.

Treba koristiti balzam kao masku 1-2x nedeljno jer je opet ovo za regeneraciju a ne za svakodnevno pranje.Miris me podseca na mesavinu vanile i kokosa,bas je rajski i opustajuce.

2 коментара:

  1. Trebala bih isprobati malo da obnovim kosu koja je od silnog farbanja poprilicno isusena :)
    www.kraljicadrameblog.wordpress.com

    ОдговориИзбриши
  2. Naravno,proizvod je super i divno mirise..😘😘😘Hvala na citanju

    ОдговориИзбриши

Luksuzna nega iz Balee

Avon Attraction parfem edp 50ml

Ja sam ljubitelj kvalitetnih parfema,postojanih i pristupacnih cena.Volim da probam razne mirisne note ali posebno volim vocno-cvetnu kateg...