понедељак, 26. фебруар 2018.

Batiste Instant Refresh Tropical

Ima li sta lepse od ciste bujne kose koja mirise na kokos,miris koji je toliko divan da vas odvodi u tropske krajeve.


Kada zelis instant svezinu i cistocu na kosi Batiste je pravi izbor.Ovaj dolazi u jako zanimljivom pakovanju od 50ml.Moj je Tropical i ima intenzivan miris kokosa.


Bas mi je super za kosu kada nemam vremena da je operem a zurim negde.

Za razliku od dosadasnjih sprejeva ovaj upija visak masnoce i u isto vreme       osvezava kosu.

Nacin upotrebe:
Sa udaljenosti 10-15cm naprskati na teme,zatim rukama ili cesljem proci i spremni ste.Malo ostavlja beo trag jer je puderaste strukture ali mi to ne smeta.

Zaista radi svoj posao i ja sam odusevljena.Ocena 10/10.

Kupila sam ga u mini verziji u lily-u 199din je bio na akciji.


Нема коментара:

Постави коментар

Luksuzna nega iz Balee

Avon Attraction parfem edp 50ml

Ja sam ljubitelj kvalitetnih parfema,postojanih i pristupacnih cena.Volim da probam razne mirisne note ali posebno volim vocno-cvetnu kateg...