среда, 14. март 2018.

Eve Alluring body lotion

Zadnje mozda dve nedelje sam pisala iskljucivo o Avon-ovim proizvodima uglavnom o mojim omiljenim ili novitetima.Jos danas vam pisem o njima.

Rec je o losionu za telo iz Eve Alluring kolekcije parfema.Kolekcija namenjena da stvori privlacnu zenu koja mami i pleni svojim pojavom.Shodno tome sastojci su vrlo jedinstveni:Neroli nektar,sumsko voce,sandalovina i mosus.

Meni se vise dopada losion od parfema jer mi je parfem slabijeg mirisa,ja volim za nijansu jaci,a losion mi je bas slatkasto vockast pa cu njime pojavati.Sve u svemu zadovoljna
sam ovim setom.Ovaj losion dolazi u ljubicastoj tubi od 200ml.Sa otvorom gde se lepo dozira,nije preveliki.

Losion omeksava kozu,gust je i vrlo lepo mirise.Mala kolicina vam je dovoljna i mirisace te kao da ste se kupali parfemom.Jedina zamerka sto ja obozavam
losione pakovanje od 200ml vrlo brzo ih potrosim.Ali ovaj pleni koliko dobro mirise.

Set (parfem+losion) sam nabavila po snizenoj ceni pa sam time jos zadovoljnija.
Koji su vasi utisci?
Da li ste probali?

Нема коментара:

Постави коментар

Luksuzna nega iz Balee

Avon Attraction parfem edp 50ml

Ja sam ljubitelj kvalitetnih parfema,postojanih i pristupacnih cena.Volim da probam razne mirisne note ali posebno volim vocno-cvetnu kateg...