субота, 7. јул 2018.

Planet Spa Oud oil puter za telo

Planet spa je posebno kvalitetna i puno prirodnih sastojaka,nutritivno vrednih i hranljivih koji obogacuju i hrane nasu kozu,poboljsavaju elasticnost i ocuvavaju nivo hidratacije.Za trenutke spa centra kod kuce ,za trenutke opustanja koje priustite sami sebi i one kada zelite da se osecate posebno.Sa ovim puterom vec ste posebni.

Rec je o puteru sa Oud uljem dragocenim i retkim uljem koje se preradjuje i cini ovaj losion posebnim.Miris je slatkast i divan,orijentalni.Mirise slicno kombinaciji argana i sea putera ali je prefinjenije

Dolazi u okrugloj kutijici sa ljubicastom nalepnicom.Lako se razmazuje i koza ga brzo upija,barsunasto nezna koza i sljokice koje ostaju pruzaju poseban ugodjaj.

Dobra je za masazu jer utrljavanjem ulje dospeva u dublje delove koze i jos bolje je hidrira.Omeksava kozu posebno onu izrazito suvu.Pogodno za sve tipove iakp je meni normalna pa stavljam manju kolicinu.

Dugo traje i ostaje duze vreme miris na kozi.Letnja poslastica koju biste pozeleli da pojedete.😊 Obavezno probajte,topla preporuka.Dobila sam ga od drugarice i odusevljena sam kvalitetom i mirisom.


2 коментара:

Luksuzna nega iz Balee

Avon Attraction parfem edp 50ml

Ja sam ljubitelj kvalitetnih parfema,postojanih i pristupacnih cena.Volim da probam razne mirisne note ali posebno volim vocno-cvetnu kateg...