уторак, 7. август 2018.

Balea Bodylotion Coco and Melon kiss

Svakog leta Balea spremi savrsenu i kreativnu kolekciju gelova,losiona,pena za kupanje itd.I ove godine nisu me ostavili ravnodusnom.Slatka i sarena pakovanja sa letnjim dezenima su prelepa.

Uz proveren kvalitet pakovanje je nesto sto cini Baleine prouzvode uvek prepoznatljivim.Socni i vocni mirisi spakovani u carobnim bocicama mame nas da ih pokupujemo ...


Dolaze u malenim bocicama od 75ml koje su super za putovanja .Crni cep se povlaci navise,a onda se okrene naopacke i istisne poput sampona.Samo je ovo specifican vis otvaranja.
Plava bocica je kokos a crvena lubenica.Crveni me je vise odusevio jer do sada nikad nisam probala losion sa mirisom lubenice,a obozavam taj miris

Miris kokosa nije standardan vise je kao puding ali je ok.Iako mi je favorit lubenica i ovaj nije los.Nelepljive teksture,srednje kremast ka redjem sto ga cini idealnim za leto.Koza ga brzo upija.


Ovo je idealno resenje za instant negu koze tokom leta a i za lice je super ne iritira i cini ga mekanim.Bas je divna fora sa ovim malim bocicama.

Malo su vece od karmina,lepo hidriraju i staju u svaki neseser.Bas slatko.


...Zanimljiv proizvod ali je malo skuplji za 75ml i jos jedna zamerka izlazi mnogo proizvoda pa se brzo trose. Moja ocena 8/10 ali zbog pakovanja je veca.Miris je super..
Kakvi su vasi utisci😊😊😊

1 коментар:

Luksuzna nega iz Balee

Avon Attraction parfem edp 50ml

Ja sam ljubitelj kvalitetnih parfema,postojanih i pristupacnih cena.Volim da probam razne mirisne note ali posebno volim vocno-cvetnu kateg...