недеља, 19. новембар 2017.

Avon haul 1

Moram priznati da nisam ocekivala ovolika prednovogodisnja snizenja i da sam odusevljena docekala paket koji mi je stigao.Trenutni c16 katalog nudi raznovrsne ponude setova sminke i kozmetike ali i parfema.(  katalog je snizen previse pribavite ga na vreme i uzivajte u snizenjima.)

Odusevljena sam onim sto mi je stiglo.Pogledajte u nastavku.

1.Avon naturals kupka za telo sa brusnicom i cimetom
2.losion za telo sa brusnicom i cimetom 200ml
3.visenamenska krema za ruke,lice i telo 400ml sa aloe verom,sea puterom i vitaminom E
4.At serum sa arganovim uljem
 Losion dolazi u pakovanju od 200ml,kremastog intenzivnog mirisa.Predivan.Pruza hidrataciju 24h i neguje kozu.Bio je 199din
Ja sam odabrala neke provereno dobre ali neke novitete pogledajte na slici..

Moram da naglasim da je sve ovo bilo na akciji i mislim da je oko 700din bilo sve.Sve mirise divno ,prosto je prelepo.
 Kupka je intenzivnog mirisa,kremasta crvenkaste boje.Miris je aromatican i lep.Ostale utiske vam naknadno javljam.Pakovanje je od 200ml .

Visenamenska krema od 400ml je osvezavajuceg mirisa aloe sa negujucim sea puterom i vitaminom E.Pakovanje je ogromno,verujem da ce mi dugo trajati.Bila je na snizenju 199din. Najbolje od svega je sto je namenjena i nezi lica,tela a i za ruke.Miris je divan i hidrira odlicno s obzirom da sam koristila ovakvu kremu za ruke i bila je odlicna..Nadam se i da ce ova opravdati ocekivanja.

At serum sa arganom je zuckaste boje,vrlo koncentrovan i gust.Dolazi u bocici sa pumpicom.Koristi se 1-2x nedeljno na vlazne krajeve kose radi regeneracije kose i super nege.Poznato je da je argan "tecno zlato"multifunkcionalno ulje za negu lica,tela i kose i da oporavlja opste stanje kose i pomaze joj da ima zdrav izgled i sjaj.Ovaj serum obozavam ovo je vec druga bocica.Dolazi u bocici staklenoj od 30ml i traje i do godinu dana.

2 коментара:

  1. Predivne stvari si poručila, najviše mi je privukao pažnju ovaj serum za kosu za koji sam čula da je odličan!
    Magični svet lepote

    ОдговориИзбриши
  2. Jeste posebno je namenjen suvoj i ostecenoj kosi,a ja ga koristim da mi osvezi kosu ,da izgleda bolje😘😘😘Hvala ti ❤❤❤

    ОдговориИзбриши

Luksuzna nega iz Balee

Avon Attraction parfem edp 50ml

Ja sam ljubitelj kvalitetnih parfema,postojanih i pristupacnih cena.Volim da probam razne mirisne note ali posebno volim vocno-cvetnu kateg...