петак, 17. новембар 2017.

Mini drogerie haul

Sasvim slucajno sam svratila u jednu drogeriju na bulevaru i pronasla par stvari,vrlo pristupacne.Rec je o Bioten sredstvu za ciscenje lica sa dinjom i Aura Duo brush cetkici.
                                                                                                                                                             Sredstvo za umivanje i ciscenje lica je bilo 290dinara.S obzirom da se radi o pakovanju od 150ml vrlo isplativo.

Ja sam odabrala sa kombinovanu/normalnu kozu.Gelaste je formule i divno mirise.Na bazi ekstrakta 100%prirodnog porekla koji neguju i ciste kozu.

Verujem da je proizvod super ali tome cu biti reci uskoro.

Aura Duo Brush je dvostrana cetkica od prirodne dlake ,mekane su i namenje smoky eye efektu i za pokrivanje vece povrsine oka senkom.

Izgledaju super da sam morala da ih kupim.Kosta 360dinara.Svi proizvodi su im vrhunskog 
kvaliteta pa se nadam da je i ovaj...Nadam se da vam se svidja post.Ukoliko ste koristile ovaj proizvod napisite misljenja u komentarima.Hvala :-)

2 коментара:

Luksuzna nega iz Balee

Avon Attraction parfem edp 50ml

Ja sam ljubitelj kvalitetnih parfema,postojanih i pristupacnih cena.Volim da probam razne mirisne note ali posebno volim vocno-cvetnu kateg...