четвртак, 16. новембар 2017.

Farmasi 23 Icy Roses

***Farmasi ima fantasticne ruzeve koje sem sto neguju imaju super pigmentaciju.Ovog puta vam predstavljam jedan roze,mozda letnja nijansa ali je svakako obozavam.

Rec je o nijansi 23 Icy Roses,neka babypink svetla roze nijansa,kremasta nijansa,nezna na usnama i sa mirisom vanile.Dolazi u crnom pakovanju od 4gr.

Na bazi je prirodnih sastojaka pa cete biti sigurni da ce vam usne biti negovane i nece se isusivati.Dolazi iz True Colour kolekcije najtrazenijih ruzeva.Nije mat zavrsnice,pa cete ga popravljati po malo,ali boja svakako zasluzuje sve pohvale.Meni savrseno odgovara i obozavam ga.

Trenutno su na snizenju 300din u novembarskom katalogu.Vredi ih imati u svojoj kolekciji.Ova kolekcija ima raznovrsne boje u ponudi.Odusevicete se.



Mozete pogledati i kako stoji ruz uzivo.Boja je predivna ja sam prezadovoljna.Obozavam ovu svetloroze nijansu.

Нема коментара:

Постави коментар

Luksuzna nega iz Balee

Avon Attraction parfem edp 50ml

Ja sam ljubitelj kvalitetnih parfema,postojanih i pristupacnih cena.Volim da probam razne mirisne note ali posebno volim vocno-cvetnu kateg...