недеља, 12. новембар 2017.

Nail Style studio-satin matte Avon Mark

Ja sam definitivno od onih koji su zaljubljeni u mat zavrsnicu (pre su bili karmini) a sada je to novitet i u vezu lakova.

Iz Avona nam dolaze brojni noviteti ,od skoro su satenski mat lakovi koji dolaze u cak 8 nijansi.Rec je o :

- Miss Drama (crvenoj nijansi)
-electric dancer( svetlocrvenoj ka narandzastoj nijansi)
-pampered princess( roze nijansa za princeze)
-leading lady( ljubicasta nijansa,neka nijansa lavanda ljubicaste)
-hail to the queen( tamno ljubicaste)
-disco diva (siva nijansa)
-mystic mermaid( kraljevsko,tamno plava,kao moja)
- bronzed babe( bronzano-braonkasta nijansa)

Novi moderni sik izgled sa mat zavrsnicom je savrsen za sve devojke koje zele da zasijaju.Dolaze u kockastom klasicnom Avon  pakovanju od 10ml u crnoj kutijici.To je kolicina poprilicno velika i dovoljna za 2,3meseca po mojim nekim merenjima.Lak se nanosi na nokte i brzo se susi ali mislim da je bolje naneti u dva,tri sloja za intenzivnije nijanse.

Obozavam plavuu boju a ova sa mat zavrsnicom je jedan od mojih ttenutnih favorita.Boja podseca na nocno nebo ispunjeno zvezdama,navodi vas da mastate i osecate se divno.A svojim noktima podarite mat dimenziju.

Нема коментара:

Постави коментар

Luksuzna nega iz Balee

Avon Attraction parfem edp 50ml

Ja sam ljubitelj kvalitetnih parfema,postojanih i pristupacnih cena.Volim da probam razne mirisne note ali posebno volim vocno-cvetnu kateg...