уторак, 14. новембар 2017.

Aldo Vandini handcream

Koza je nas najveci organ na telo,tj.zauzima najvecu povrsinu.S dolaskom hladnog vremena treba joj posvetiti posebnu paznju i spreciti je suvoce i pucanja.

Visokvalitetna kozmetika brenda Aldo Vandini dolazi iz Nemacke.Cene su im visoke ali je kvalitet sastojaka vrhunski.Formule su na bazi divnih mirisa pa su proizvodi toliko specificni i unikatni.

Krema je s mirisnom notom pamuka i magnolije,neznog i senzualnog mirisa.Nemasne kremaste teksture i dolazi u pakovanju od 100ml.Pakovanje je isarano crvetnim dezenom.

Koza je brzo upija i pruza neverovatnu zastitu za hladne i suve dane a vase ruke neznim i mekim.Kada vase ruke "pate" u zimskom periodu pruzite im negu kakvu zasluzuju.Podseca na kreme iz linije kozmetike namenjene bebama i na losione za telo brenda "Bebe"nemackog proizvodjaca.

2 коментара:

  1. Ja sam imala gel za tusiranje i losion od aldo brenda bila sam poprilicno zadovoljna♡

    https://kraljicadrameblog.wordpress.com/2017/11/14/sasava-baklava/

    ОдговориИзбриши

Luksuzna nega iz Balee

Avon Attraction parfem edp 50ml

Ja sam ljubitelj kvalitetnih parfema,postojanih i pristupacnih cena.Volim da probam razne mirisne note ali posebno volim vocno-cvetnu kateg...