недеља, 21. јануар 2018.

Posh Petal vs.Adoring Love perfectly mattee lipstics

Avon ima siroku paletu ruzeva za usne,ali je mat kolekcija ruzeva moja omiljena.Nekima su to tecni ruzevi ali meni su klasicni definitivno neprikosnoveni.

Sem sto su toliko intenzivnih boja i dugotrajnosti,socan vockast miris me svaki put iznova mami da ih koristim.Imam ih u raznim bojama jer su mi za svaku priliku.Kada ste na posebnim prilikama posle hrane i pica oni ce stajati tu.Nikada vas nece izneveriti.A ne isusuju usne pa ce biti sigurne da su vam usne lepe i negovane sa raskosnim bojama
Zavisno od toga da li ste ljubitelj svetlijih ili tamnijih nota mozete izabrati svoj ruz.Ja volim svetlije,pa je posh petal (svetlo roze) najdivnija dnevna varijanta.Nju obozavam i stalno je nanosim i za izlaske.

Jarko crvena Adoring love je super za ljubitelje crvenih ruzeva.On je lep takodje ali mi nije miljenik toliko.Takodje volim nude nijanse ,o njima sam vec pisala postove. 

Ovo je jedan od najprodavanijih i najhvaljenijih proizvoda.Ako niste,probajte ga sto pre.Sve preporuke😊

2 коментара:

Luksuzna nega iz Balee

Avon Attraction parfem edp 50ml

Ja sam ljubitelj kvalitetnih parfema,postojanih i pristupacnih cena.Volim da probam razne mirisne note ali posebno volim vocno-cvetnu kateg...