субота, 14. октобар 2017.

Avon BB creme with seed extract

Slucajno sam probala ovu BB kremu proslo leto,tamnije boje sa blistavim efektom i blago receno da sam odusevljena.Srednja do potpuna prekrivenost.Dugotrajnost i dodatni tamniji ten koze su super preenosti za leto,ali i za jesen.

Unexpectably,i have tried this BB cream with active seed complex.Its about dark colour,with medium to full coverage power.I was really fall in love with this.Durability and dark ten was really cool for summer,and for autumn too..

Dolazi u pakovanju od 30ml,prijatnog mirisa i dostupan je u dve nijanse.

It comes in package of 30ml,smells really good and you can find it in two colour.


Ja generalno imam problem sa podocnjacima i ponekom bubuljicom,a ova krema sve to uklanja,daje svetlucavu zavrsnicu...Iako je doba za mat efekat ja sam iskreno ok sa ovim sjajem.Daje srednju prekrivenist.Ja nemam problema sa kozim pa mi je savrsena



In generrally,i have problem with eyebags and skin imperfection from time to time,this is really great sollution for it.This has shimmering efect,no matte but i dont care...Its great i every meaning.I dont have skin imperfections so this is very good for mem

Pobodno za sve tipove koze i osetljivu,jer je na bazi hranljivih sastojaka iz semenki cia,badema,matula itd...Miris je nezan i prijatan



For all skin types,cause it contains seeds from marula,almond and chia.That ingredients makes nourishing skin and good look.Smell is pleasant and very gentle.


Na kozi je prijatan efekat,nema lepljim efekat i nemate osecaj tezine i maske.Jedina mana je sto se moze istisnuti previse na tubi.



Its great feeling without glue effect,comfortable ,no heavy..Only problem is that you can put a lot,so package should be better .

4 коментара:

  1. I ja imam malo problema sa podocnjacima i bubuljicama, pa cu ga isprobati.

    ОдговориИзбриши
  2. Pa mozes,samo da znas tamna nijansa je bas tamnija,zimi je kombinujem sa svetlijim puderom...Ali krema nekako daje blistavost i svezinu licu,prijatno sam iznenadjena :-*

    ОдговориИзбриши
  3. Razmišljala sam da poručim bb kremu preko Avona, ali uvek kupim Niveinu i smetnem sa uma ovu Avonovu.Ako ti više izlazi iz tube,sipaj malo u neku kutijicu i na taj način ćeš uzimati onoliko koliko ti tačno treba.

    https://suzastil.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши

Luksuzna nega iz Balee

Avon Attraction parfem edp 50ml

Ja sam ljubitelj kvalitetnih parfema,postojanih i pristupacnih cena.Volim da probam razne mirisne note ali posebno volim vocno-cvetnu kateg...