четвртак, 12. октобар 2017.

Septembarski favoriti

Proizvodi koje sam najvise koristila i uzivala u njima su Balea regenerator s vanilom i bademom,treselle parfem,garnet lak sa kristalnim sjajem,mat ruzi balea kupka s lubenicom.Sve je tako lepo i slatko upakovano a svi posrbno mirisu bozanstveno.

Regenerator je kremast,finog mirisa za suvu i ostecenu kosu.Dodaje na volumenu.

Parfem treselle je cvetne kategorije tuberoze,lotosa i orhideje,velicanstveni sastojci a mirisu tek neodoljivo.Prelep je probajte ga

Lak je crveni,bordo sa sjajem,dugo traje i bocica je zanimljiva neobicna.

Balea Melom je gel za tusiranje sa mirisom lubenice,roze boje.Osvezava i pruza nezan miris i hidrira kozu.Pakovanje je 300ml

Karmin je tamno bordo,iz mat kolekcije.Postojan i savrsen za hladno vreme,ne isusuje usne...

2 коментара:

  1. Baleine proizvode obozavam, koristila sam ovaj regenerator, miris mu je fantastican, ali ga nazalost vise nema u mom DM-u, ali sam ga zamjenila s drugim, s crvenim čepom, ne znam točno o kojem se mirisu radi.
    drago mi je da si se pridružila blogu i jedva čekam još novih postova.
    zapratila sam te, nadam se da ces uzvratiti

    Blog: MagdalenaŠ.

    ОдговориИзбриши
  2. Zavisu sve od dm prodavnice.Nedavno sam u jednoj nasla neke proizvode s letnjih akcija...drago mi je da ti se svidja,jer radim ovo zato sto pre svega volim..Hocu naravno :-*

    ОдговориИзбриши

Luksuzna nega iz Balee

Avon Attraction parfem edp 50ml

Ja sam ljubitelj kvalitetnih parfema,postojanih i pristupacnih cena.Volim da probam razne mirisne note ali posebno volim vocno-cvetnu kateg...