среда, 11. октобар 2017.

Karmini koralne i bronzane nijanse

Jesen me oduvek asocira na neku zlatnozuckastu i narandzastu nijansu,i u skladu sa tim i ova boja ruzeva,senki i bronzera je totalno in i uklapa se uz jesenji look.
Resila sam da malo prestanem s mat ruzevima i karminima,rekoh da uzmem ove obicne zbog bolje hidriranosti usana i vitamina koje sadrze.Trenutno imam dosta karmina,pa sam krenula prvo s onim iz Avona
 Vrlo su kremasti,ne razmazuju se i intenzivnih boja.Boje su bas ovakve na usnama.Vrlo sam zadovoljna onim koje sam porucila i koje su mi stigli.Prva nijansa je neka bordo-roze HotPink,druga RipePapaya( svetlonarandzasta otprilike) i zadnja meni omiljena je Bronze treasure(neka braonkasto bronzana kao sa sljokicama) 





.Trenutno nju obozavam,jer sam ljubitelj nude nijansi.Prva mi je za smelije kao i druga nijansa,drugu bih koristila svaki dan.Prosto sam zaljubljena u nju.Dolaze u crnom elegantnom pakovanju.Karmini dugo traju,ne lome se kao neki,sto me posebno navodi da biram bas Avon karmine.Zatim ne tope se,nosim ih u torbi cesto i zadovoljna sam kako su isti i u hladnoj i toploj prostoriji...Posto nisu mat ne traju bas dugo,korekcija posle jela je neophodna...Izaberite neku boju za sebe u sirokoj paleti nijansi.

Нема коментара:

Постави коментар

Luksuzna nega iz Balee

Avon Attraction parfem edp 50ml

Ja sam ljubitelj kvalitetnih parfema,postojanih i pristupacnih cena.Volim da probam razne mirisne note ali posebno volim vocno-cvetnu kateg...