четвртак, 21. децембар 2017.

Avon visenamenska krema za ruke,licei telo sa kokosovim uljem

Ja obozavam ulja,makadamijino,kokosovo ili arganovo.Kokos me podseca na leto,njegov bozanstveni miris prija svim culima i koristi se razlicite svrhe.Odavno je poznata njegova primena u kozmetici ,koristi se za kreme,losione,kupke,labela itd...
Postoje razni brendovi koji nude svoje varijante proizvoda sa kokosom a sada je stigla nova kolekcija u Avonu.
U pitanju je:

1. Kupka Avon care sa kokosovim uljem 400ml(*299din)
2.Krema za ruke Avon care sa kokosovim uljem 100ml(*139din)
3.Visenamenska krema za lice,ruke i telo 400ml (*319din)
4.Krema za lice sa kokosovim uljem 100ml(*199din)

Losion za telo ce biti dostupan u nekoj od narednih brosura.Ja vam predstavljam svoje pozitivno misljenje o visenamenskoj kremi.
Na pocetku dolazi u vrlo zanimljivom pakovanju,sa zanimljivim dezenom kokosa.Pakovanje je bas veliko xl i stvarno ce vam dugo trajati.Ja ove kreme koristim za lice i ruke,jer su mi nezne,nemasne ali su idealne i za telo.

Linija na bazi kokosovog ulja je namenjena suvoj ka veoma suvoj kozi.Nemasne teksture i bogatog mirisa pruza dugotrajnu hidrataciju a koza je barsunasto mekana.

Miris ostaje na kozi bar 2h.
Ovo je idealna krema za zimski period ,koju ce vasa koza obozavati.Kada zelite da uzivate u kokosu ova krema ili kupka su odlucan izbor.Krema kosta 319 din a kupka 299din u c1 katalogu od 27.decembra. Obozavam je...Moja topla preporuka.

3 коментара:

  1. This product looks fantastic, it should smell so good.
    I just follow the blog, follow back?
    Kisses
    http://virginiaferreira91.blogspot.pt/

    ОдговориИзбриши
  2. Of course,i will follow you 😘😘😘Actually this is so gorgeous smell that i use every day...I cant stop...Thank you for your comment😘😘😘💖

    ОдговориИзбриши
  3. Htela bih da poručim kokos kupku, i kremu za telo

    ОдговориИзбриши

Luksuzna nega iz Balee

Avon Attraction parfem edp 50ml

Ja sam ljubitelj kvalitetnih parfema,postojanih i pristupacnih cena.Volim da probam razne mirisne note ali posebno volim vocno-cvetnu kateg...