недеља, 17. децембар 2017.

Bioten gel za ciscenje lica sa prirodnim ekstraktom dinje

Nacula sam puno pozitivnih kritika vezano za Bioten liniju proizvoda za lice,da su vrlo kvalitetni sa prirodnim sastojcima i da su nezni prema osetljivoj kozi lica.

Shodno tome da je moje lice osetljivo i da ne trpi jake preparate izbegavam micelarne vode i razna sredstva za ciscenje jer izazivaju crvenilo i koza mi bukne jednostavno.

Medjutim ovaj gel je naprosto ljubav na prvi pogled.Sem sto skida sminku koristi se i za ciscenje lica.

Nacin upotrebe :
Stavi se na tufer i neznim kruznim pokretima utrljava na vlaznu kozu lica ,tako da cisti lice i skine sminku.Vazna stvar biti nezan oko ociju ako imate osetljivu kozu.Sredstvo nije tesko niti stetno ali za svaki slucaj.Proizvod je na bazi hydro nutrient nove savremene tehnologije na bazi 100% prirodnih sastojaka za svez i zdrav izgled koze.

Podrucje oko uciju biva ocisceno ali ne pece i ne izbija me crvenilo.Koza je meka i sveza jer sadrzi prirodne ekstrakte,bez boja i parabena i ne steti kozi.
Bez sapuna i vestackih materija.
Dolazi u zelenom pakovanju od 150 ml i trajace vam oko mesec dana ili dva zavisno od toga koliko se cesto sminkate ili cistite lice.Ja ga koristim 2-3x nedeljno i to mi je sasvim dovoljno.

Proizvod zaista radi svoj posao a zahvaljujuci jedinstvenoj formuli koza ce vam biti i hidrirana i sveza.I prijatno mirise.Jedan od proizvoda od koga se ne odvajam u zadnje vreme.
 Ocena je 10+ jer je super zdrav za kozu i ne izaziva crvenilo i ne iritira.

2 коментара:

  1. koristila sam ovaj proizvodan , odlican je :) volim Bioten, imaju super proizvodestvarno. Baci oko na moj blog ako zelis

    ozalepote.blogspot.rs

    <3

    ОдговориИзбриши
  2. Citam tvoj blog stvarno,pisala si o nekim Biotem kremama.Volela bih i ja da ih probam...Hvala sto pratis moj rad 😘😘😘😘😘😘😘😘

    ОдговориИзбриши

Luksuzna nega iz Balee

Avon Attraction parfem edp 50ml

Ja sam ljubitelj kvalitetnih parfema,postojanih i pristupacnih cena.Volim da probam razne mirisne note ali posebno volim vocno-cvetnu kateg...