петак, 22. септембар 2017.

Nega lica i usana -Balea

Ono sto definitivno najvise volim kod Balee je visok kvalitet,super niske cene,stalne akcije i brojni noviteti u okviru kolekcija.Nega lica je kategorija koja sadrzi veliki broj raznovrsnih krema,tonika,mleka za ciscenje i piling lica,micelarne vode itd.
Obozavala sam piling za lice s malinom a sada sam uzela mleko za ciscenje lica sa jezgrom iz kostice kajsije.

Dolazi u pakovanju od 75ml,zanimljive ambalaze sa slikom,cena mu je bila 149din na akciji koja traje do kraja septembra.Moje lice je vrlo osetljivo pa sam zato izabrala ovaj jer je extra mild(blag)pogodan i za osetljivu kozu.

.Dermatoloski testiram pogodan i za predeo oko ociju.Sipate na suvi ili vlazni tufer i cistite lice ili vrat.Preporuka moja je laganim pokretima,bez pritiskanja da se pojavilo crvenilo od razvlacenja koze lica.Miris je blag,specifican,mozda sam ocekivala lepsi ali ok.

Kako kaze proizvodjak :
-za svakodnevnu upotrebu
-hidrira kozu i pomaze ocuvanju njenog balansa
-eksta blaga formula
-pogodno za vegane i vegetarijance
-dermatoloski ispitano
-nezno umasirati i isprati

Slazem se sa svim sem da dodam da ne treba preterivati i koristiti vrlo malu kolicinu,nezno umasirati isto slazem se...Hidrira kozu da,uklanja necistoce od sminke i visak masnoce.Kajsija je vrlo koriscen proizvod u kozmetici zbog svojih blagotvornih dejstava na kozu,prirodni antiejdzing i hidrataciju
 koju daje.Koristi se od davnina u kozmetici,pa dolazimo do zakljucka da je ovo sredstvo vrlo dobro sem zamerka mirisom nisam odusevljena.. ***Da sumiram ****.guste je belicaste je teksture,dugo ce vam trajati,jeftino je,kvalitetno i pogodno za sve tipove koze.

Нема коментара:

Постави коментар

Luksuzna nega iz Balee

Avon Attraction parfem edp 50ml

Ja sam ljubitelj kvalitetnih parfema,postojanih i pristupacnih cena.Volim da probam razne mirisne note ali posebno volim vocno-cvetnu kateg...