недеља, 24. септембар 2017.

BB 7u1 lak za nokte Avon

Da li imate slabe nokte koji su skloni pucanju ili ostecenju? Da li zelite savrsenu boju noktiju i negovane nokte.Postoji resenje .Avon BB 7u1 lak za nokte.
Dostupan je u cetri nijanse:
-Restoring Beige(svetlo braon)
-Liliac love (svetlo ljubicasta)
-caring creme (kremkasto-bez nijansa)
-perfect pink (puder roze nijansa)
Ja koristim svetlo ljubicasti ili ti liliac love.Za dobru pokrivenost neophodno je premazati dva tri puta,sacekati minut i dva i savrseni nokti su spremni.Sem dugotrajne boje laka,nokti su ojacani i nisu slabi kao pre.Karakteristike proizvoda:
1.zdrav izgled noktiju
2.prirodna kremasta boja
3.prekriva nepravilnosti
4.stiti od Uv zraka
5.sprecava promenu boje noktiju
6.ojacava nokat
7.prekriva neravnine.

Sem ovih prednosti koje cete same uvideti da su tacne,da naglasim da je lak poprilicno redak,vazno je premazati nekoliko puta.

Prednosti***Boja na noktima ce vam stajati 5dana najmanje,bez obzira da li cistite ili perete sudove itd.Navodim primer jer se u kucnim poslovima nokti mnogo ostecuju i lome,ali s ovim lakom sam problem resila.Lak je trenutno 199din ,vrlo jeftin i kvalitetan i dugotrajan.
Dolazi u staklenoj bocici od 10ml.
Nadam se da vam se svidja recenzija.Pozdrav

3 коментара:

  1. Super boja, volela bih da probam roze varijantu! :)

    http://www.couture-case.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti i ja sam odusevljena.Isprobaj i javi utiske 😘😘😗P.S.Trenutno su snizeni 199din u katalogu ...

      Избриши
    2. Hvala ti i ja sam odusevljena.Isprobaj i javi utiske 😘😘😗P.S.Trenutno su snizeni 199din u katalogu ...

      Избриши

Luksuzna nega iz Balee

Avon Attraction parfem edp 50ml

Ja sam ljubitelj kvalitetnih parfema,postojanih i pristupacnih cena.Volim da probam razne mirisne note ali posebno volim vocno-cvetnu kateg...