понедељак, 25. септембар 2017.

Orzene sampon za volumen i protiv masnjenja kose

Svedoci smo skupih kozmetickih preparata ,male mililitraze i losih karakteristika,koji se javljaju na nasem trzistu.
🎁🎁🎁🎁🎁🎁💰💰💰
Nemojte kupovati proizvod samo zato sto je brend ili skuplji,vec onaj koji pre svega prija vasoj kosi.Kada pronadjete pravi koristite njega i ne eksperimentisite sa drugim jer vrlo cesto kosa hoce i da se masni zbog vrlo promena sampona.Kada je u pitanju masnjenje kose nadjite sampon za masnu kosu ali vodite racuna i o tome da li vam je tanja ili gusca kosa.

Ja sam posle iskreno duzeg vremena otkrila pravi sampon za svoji tanku kosu,vrlo tanku da naglasim i sklonu masnjenju.U pitanju je Orzene.Zahvaljujuci jedinstvenom Shine Elixir kompleksu na bazi piva,ceramida i fitoproteina,prodire duboko u vlas kose,temeljno cisti i pruza neodoljivi volumen i cistu kosu.Sampon kontrolise lucenje sebuma,sadrzi aminokiseline i esencijalna ulja i vrlo prija vasoj kosi.Pruza maksimalan volumen u sta sam se uverila.(sledi slika)

Sampon dolazi u velikooj boci od 750 ml i vrlo povoljan,280 dinara ako se dobro secam i to u nekoj drogeriji.Povoljno deluje na kosu i ima vrlo lep,nezan miris...Ulja biljaka i ruzmarina dodatno ciste vasu kosu.
 Upotreba : **Naneti na vlaznu kosu,masirati nezno i temeljno (posebno teme glave preporuka gde se najvisr masti kosa) isprati dobro.Moj predlog prilikom ispiranja isperite sto vise cak i dva tri puta,da biste bili sigurni da ste skinuli necistoce.Pogledajte moju kosu koju sam sinoc oprala i uvericete se u kvalitet.

Нема коментара:

Постави коментар

Luksuzna nega iz Balee

Avon Attraction parfem edp 50ml

Ja sam ljubitelj kvalitetnih parfema,postojanih i pristupacnih cena.Volim da probam razne mirisne note ali posebno volim vocno-cvetnu kateg...