субота, 30. септембар 2017.

Nivea Flower limited edition

Slucajno sam u Dm-u naisla na akciju gde sam kupila ova dva proizvoda po super ceni.Falio mi je Anti-perspirant a i kupka koja ide gratis je uvek dobrodosla.Nivea je brend koji specifican po sastojcima koje koristi i posebnom mirisu njihovih proizvoda.Cene su im vislje ali na akciji se nadje ponekad pristupacne stvari.Pisacu vam moje misljenje o Anti-perspirantu koji dolazi u neodoljivom roze pakovanji od 150 ml sa cvetnim dezenom.
 Ima lep ,nezan miris koji me podseca na ruze ili jorgovan,bas je divan.Koristi se tako sto se naprska 10-15cm udaljenosti od pazuha.Najbolje odmah posle tusiranja kada je cista koza ili pre fizicke aktivnosti.Pruzi kozi svilenkasto nezni osecaj i ne ostavlja bele tragove..Neodoljivo caroban miris ovog anti-perspiranta.
 kupka dolazi u pakovanju od 250ml vrlo lepog pakovanja.Pruza dugotrajnu hidrataciju i neguje kozu.Na bazi bademovog mleka i ruze.Miris je isto divan.Nezno utrljati na kozi i isprati mlakom vodom.Cak i nakon brisanja peskirom koza je tako mekana i nezna i divno mirise,sa tim se slazem.Dermatoloski testirano....Savrsen spoj po savrsenoj ceni.Obavezno probajte!

1 коментар:

Luksuzna nega iz Balee

Avon Attraction parfem edp 50ml

Ja sam ljubitelj kvalitetnih parfema,postojanih i pristupacnih cena.Volim da probam razne mirisne note ali posebno volim vocno-cvetnu kateg...