среда, 20. септембар 2017.

Omiljeni proizvodi iz Avona #2

Ima mnogo proizvoda iz Avon-a koje cesto koristim i opet im se vracam,jer me odusevljavaju,vecini zbog predivnog mirisa,snizenih cena i divnih pakovanja.

Sada sam odabrala proizvode koje koristim svaki dan za negu lica i povremeno sminkanje.To su :
Avon Care losion sa kakao puterom i vitaminom .Vrlo mirisan i gust losion ,veliko je pakovanje 400ml pa ce vam dugo trajati i uzivaxete u mirisu kakaa.Savrsen za svaki dan,oneksava kozu i pruza kozi vlaznost...,

Avon naturals krema za lice sa krastavcem i cajevcem za svezinu i hidrataciju lica i savrseno meku kozu.Koristim je svakodnevno i super je.Slucajno sam je narucila i nisam se pokajala...Krema za ruke sa aloe verom moja omiljena,istovremeno neguje i kozu ruku i nokte.Miris je osvezavajuci zahvaljujuci aloi i savrsena za hladne danw,kada se koza vise susi...
Avon naturals sprej sa borovnicom i orhidejom savrsena zamena za parfem ,a istovremeno lagan i mirisan,dugo traje.Mozete ih uzeti na snizenju u Avon katalogu,dostupni su u mnogo mirisnih nota.Super su za leto ali ja ih volim i u jesen,kada zelim lagan i osvezavajuci miris.
 
 
Maska za lice Radiant Gold namenjena je za ciscenje lica,uklanja masnocu s lica i necistoce.Koza je negovana i sjajna.Dolazi u ljubicastom pakovanju, od 75ml i moze se koristiti najbolje 2-3puta nedeljno.Jedini nedostatak je vrlo malo pakovanje koje ce cam potrajati za 5-7koriscenja jer je potrebna veca kolicina za lice ,pre svega obraza.Ima zlatne cestice kako se navodi u katalogu,sada nisam sigurna da li su stvarno ali miris je svakako karakteristican koji dolazi od dragocenog Oud ulja,vrlo retkog poznatog u industriji parfema.Kada se nanese na lice,vrlo je lepljiva pa treba voditi racuna da ne ostaje velika kolicina na rukama,ostaviti 15min na lice i skinuti belicasti sloj rukama.Zatim isprati vodom i moja preporuka namazati se kremom za lice ,hidratantnom.Masku koristiti ujutru ili uvece.Vrlo sam zadovoljna jer sprecava nastanak bubuljica.Super stvarcica.


Нема коментара:

Постави коментар

Luksuzna nega iz Balee

Avon Attraction parfem edp 50ml

Ja sam ljubitelj kvalitetnih parfema,postojanih i pristupacnih cena.Volim da probam razne mirisne note ali posebno volim vocno-cvetnu kateg...