четвртак, 21. септембар 2017.

Radiant Glow vs.Deep Bronze kuglice Avon

Kada pozelite da istaknete jagodice i obraze i svom izgledu date novu notu,preplanuo ten ili rumenkastu nijansu idealne su Avon Glow Bronzing pearls.Dolaze u nekoliko nijansi od manje tamnijih do najtamnijih bronzanih.Za sebe sam pre nekoliko meseci porucila Warm Coral nijansu sa belim,kajsija-rozikastim perlicama.Kuglice dolaze u braon kutijici od 22gr koja traje jako dugo.Uz dobru cetku za bronzer ili puder u prahu nanosite kuglice duz jagodicne kosti lagano da ne nanesete previse.Kod ove nijanse volim taj koralni izgled blagorumenkastih obraza,savrsen i za dan ,srednje pigmentacije,ok nocu preferiram tamniju nijansu.
 Od pre mesec dana otprilike pojavile su se nove tamnije nijanse: Cool,Medium tan,Warm glow i deep bronze gde preovladavaju tamnije nijanse pa sam uzela da isprobam i njih.(pogledajte razliku na slici) Imam nijansu deep bronze najtamnija je,sve perlice su braon nijanse.Za razliku od ranije kada su bile bele i braon,to mi se dopada jer su usavrsene i modifikovane i bolje pigmentovane a i tamije nijanse.Ova nijansa je idealna za leto kada potamnite a zelite jos tamniji izgled na svom licu.Moj izbor su svakako ove tamnije.Uz kutijicu dobijate i sundjercic ali je bolje nanosenje cetkicom jer je preciznije.
kuglice desno su bolje pigmentisanije jer su iz nove True kolekcije,koja garantuje istinski kvalitet.Ovaj proizvod vredi imati u kolekciji tokom cele godine.Izaberite nijansu prema svojim potrebama.

1 коментар:

Luksuzna nega iz Balee

Avon Attraction parfem edp 50ml

Ja sam ljubitelj kvalitetnih parfema,postojanih i pristupacnih cena.Volim da probam razne mirisne note ali posebno volim vocno-cvetnu kateg...