четвртак, 7. септембар 2017.

Balea *Limited edition*

Najlepsa vest koju sam skoro cula,a tice se kozmetiku je da je Balea izbacila losione i kupke ogranicene serije na bazi neodoljivih tropskih mirisa.Isprobala sam ove za pocetak
Viva Cuba-kupka sa mirisom limete,relaksirajuce i osvezavajuce za vrele dane.Kupka je u vidu gela,ja sam vise za kremaste ali ok.Za one koje vole limun ovo je savrseno,ja sam ipak za kupku sa mirisom lubenice (druga po redu)Ona je toliko lepa,kao da je lubenica preda mnom. Prosto da je pojedes.Prelepa
Jamaica vibes tecni sapun mirise na ananas i biljku flamingo, pored savrsenog mirisa,dizajn pakovanja je toliko lep da asocira na leto,more,plazu 😁😁😁😁. ..Savrsena kolekcija,sledece sto cu probati su losioni🤗🤗🤗😇

1 коментар:

Luksuzna nega iz Balee

Avon Attraction parfem edp 50ml

Ja sam ljubitelj kvalitetnih parfema,postojanih i pristupacnih cena.Volim da probam razne mirisne note ali posebno volim vocno-cvetnu kateg...