уторак, 5. септембар 2017.

Losioni

Jedan od mojih omiljenih losiona je ovaj Naturals od Avona sa mirisom kokosa i karambole.Samo pakovanje i bocica privlace patnju, a tek miris savrsensto. Razlog zbog kog ga porucujem iznova I iznova,pravim zalihe😁Kremast je,bele boje i miris na kozi je postojan.Sto se tice gela isto tako dobar,mirisan.Posle tusiranja nema potrebe za dodatnim losionima...Ukoliko zelite da mirisom otputujete u egzoticne,tropske krajeve ovo je savrseni proizvod.

Gel je toliko mirisljav da posle kupanja izgleda kao da ste se kupali u parfemu.Dolazi u belo-plavoj bocici od 200ml i providne je boje

Losion je kremast,dugotrajnog mirisa,dubinski hidrira,lepo ga koza upija i brzo se susi...Hrani vasu kozu 30h i koza je toliko meka,kao svila...Za ove proizvode moram biti pristrasna ali vec 4-5 bocice sam potrosila i idalje sam zavisna od ovog mirisa..Toliko je lep,svez,ni nalik na dosadasnje mirise kokosa jer posebnu notu daje karambola.To je tropska vocka zvezdastog oblika,vrlo prefinjenog mirisa i ukusa,koristi se i u proizvodnji parfema.

Cela Avon Naturals kolekcija je inspirusana prirodom,sadrzi vocne i biljne ekstrakte,predivno mirisu...Sve preporuke!🤗🤗😘

Нема коментара:

Постави коментар

Luksuzna nega iz Balee

Avon Attraction parfem edp 50ml

Ja sam ljubitelj kvalitetnih parfema,postojanih i pristupacnih cena.Volim da probam razne mirisne note ali posebno volim vocno-cvetnu kateg...