уторак, 5. септембар 2017.

Far Away vs.Far Away Infitity

Far Away je klasican,jak zenski parfem,orijentalne kategorije, sa mirisnim notama jasmina,mosusa,frezije.Podseca me na Idiju,zemlje Bliskog Istoka...Meni nije omiljenih, zbog svoje jacine ...Vrlo specifican i karakteristican.

Far Away Infinity je blaza varijanta vanile i jasmina,laganiji i pogodan za bilo koje godisnje doba.Podseca ( na grozdjenu mast ,mene bar) Nezan i primamljiv.Koristila sam ga i zadovoljna sam njime,mada vise volim cvetne kategorije mirisa.Definitivno favorit je Far Away Infinity 😊😊😊Sta vi mislite?

Нема коментара:

Постави коментар

Luksuzna nega iz Balee

Avon Attraction parfem edp 50ml

Ja sam ljubitelj kvalitetnih parfema,postojanih i pristupacnih cena.Volim da probam razne mirisne note ali posebno volim vocno-cvetnu kateg...