четвртак, 7. септембар 2017.

Nutrieffect dnevna krema

Ovo je dnevna krema sa Spf15 faktorom.Bele kutijice i belog pakovanje. Pogodna za osetljivu kozu,kakva je moja, sto znaci pronasla sam odgovarajucu. Svidja mi se miris i mekoca koze kada se nanese.Formula je na bazi cia semenki, utrljava se na kozi ujutru i uvece za sve starosne dobi.Dermatoloski testirana i bez parabola kaze proizvodac.Prvo proverite svoj tip koze,moj savet.Ukoliko niste sigurno, ne eksperimentisite s novim proizvodima.
Meni se iskreno dopada svaka krema koja pruza barsunasto meku kozu,osecaj hidriranosti poput ove.Misljenja u vezi kreme su podeljena,probajte uzorke i pronadjite svoju iz raznovrsne ponude Nutrieffectlinije.Postoje vise verzija sa marula semenkama,cia,bademovim itd

.Ova moja dolazi u vido gelaste kreme za predeo oko uciju je sjajna ili obicna,kremasto bela...Prijatnog je mirisa,nema negativnih indikacija...Mozete je koristiti uvece i ujutru imate dnevnu i nocnu..
Iz ove kolekcije imaju i losione koji su isto tako vrlo kvalitetni i super za jesenje hladno vreme.

1 коментар:

Luksuzna nega iz Balee

Avon Attraction parfem edp 50ml

Ja sam ljubitelj kvalitetnih parfema,postojanih i pristupacnih cena.Volim da probam razne mirisne note ali posebno volim vocno-cvetnu kateg...