уторак, 5. септембар 2017.

Ovaj put sam izabrala Avon mat ruzeve.Svi ih obozavaju, dugotrajni su,ne isusuju usne i intenzivnih boja su.Ove nijanse me podsecaju na leto, a u pitanju su (s leva na desno) peach flatters,pure pink i rouged perfection
.Prve dve su nijanse narandzaste, a zadnja je nijansa izmedju svetlo roze i nud(boja koze).Sva tri su predivna,izaberite po svom ukusu koji zelite. Najbolje od svega sto su postojani,pa i posle jela su tu,nema potrebe za korekcijama posle jela i pica

.Dostupni su u velikom broju nijansi,ali sam sada izabrala pastelne nijanse u skladu sa toplim vremenom.Sem samog ruza,posebno cu istaci miris ruzeva koji podseca na jagode.Posebno sam time odusevljena.Ukoliko zelite da vam dugo traju cuvajte ih na hladnom mestu,leti posebno da vam se nebi topili kada ih budete nanosili na usne
.Moja omiljena je Rouged Perfection to je nijansa izmedju kajsije-roze-srednje braon (zadnja nijasa na slici) Ovde je Peach Flatters izmedju crvene i narandzaste...I ova u sredini je nesto kao svetlo narandzasta. Ne isusuju usne i ne morate non stop da ih popravljate..Izaberite tamne za smele kombinacije ili nude za dnevne setnje i prirodniji izgled

Kada zelite da vam makeup dugo traje,za rodjendane ili svadbe,oni ce stajati na vasim usnama satima,a vi cete biti sigurne i bezbrizne.Trenutno su od 360-450dinara,ali ih mozete pronaci kada su na snizenju.Ovo je definitivno jedan od proizvoda iz Avona koji je savrsen.Kvalitet potvrdjuju milioni komada koji su prodati sirom sveta.Uskoro vas ocekuju i mat tecni ruzevi.😁😁😁😁

Нема коментара:

Постави коментар

Luksuzna nega iz Balee

Avon Attraction parfem edp 50ml

Ja sam ljubitelj kvalitetnih parfema,postojanih i pristupacnih cena.Volim da probam razne mirisne note ali posebno volim vocno-cvetnu kateg...