уторак, 5. септембар 2017.

Farmasi mat ruz ljubicasta nijansa

U potrazi za najtamnijom nijansom ljubicaste boje ruza slucajno sam naisla na Farmasi 22 Pretty Vampire.Bila sam skepticna da li ce biti identicna nijansa ali boja je predivna.Bas sam bila srecna sto sam naala sestri poklon za rodjendan,a ona je tek bila odusevljena.Preporucujem
 Karmin dolazi u crnoj kutijici i crnom pakovanju.Nema posebni miris ali boja je sama po sebi savrsena.Savrseno drecava nijansa ,za izlazak i posebne prilike istaci ce vas makeup.Bas je dugotrajan i ne isusuje usne,bicete sigurne da vam jelo i pice nece pokvariti karmin.U Farmasi katalogu je oko 399 din zavisno od kataloga...Ali vredi svaki dinar.Brutalna nijansa i boja je identicna i kada se nanese....

1 коментар:

Luksuzna nega iz Balee

Avon Attraction parfem edp 50ml

Ja sam ljubitelj kvalitetnih parfema,postojanih i pristupacnih cena.Volim da probam razne mirisne note ali posebno volim vocno-cvetnu kateg...